Rolex replica watches launched the new Oyster Perpetual Rolex Deepsea replica watches uk. The new 44 mm case has been redesigned on both sides of the lugs and case, and the enlarged enamel strap features a new size folding shackle. For the first time, this professional dive replica watches online is equipped with the leading 3235 movement with watchmaking technology replica watches sale.
  • Arhiva

Kulturne manifestacije: VATROMET KULTURE

11. siječnja - 31. svibnja
četvrtak | 10:00 | Manifestacije

Projekt kulturnih manifestacija VATROMET KULTURE

Vatromet kulture
Projektom Vatromet kulture nizom aktivnosti, edukativnih, kreativnih radionica, koncertima klasične glazbe, izložbama i radionicama želi se djeci približiti kultura i umjetnost kao sastavni dio obrazovanja. Projekt koji je pokrenut s ciljem kazališnog, glazbenog i likovnog opismenjavanja djece i mladih provodit će se tijekom šest mjeseci, a svaka aktivnost je prilagođena određenoj skupini djece i mladih.
Projekt se sastoji od niza aktivnosti od kojih je prva  edukativno – likovna radionica za starije dobne skupine DV Nova Gradiška koji će uz stručno vodstvo dviju umjetnica, Mateje Rusak, mag. ed. i Ivane Stepan, mag. ed. tehnikom karton tiska izrađivati kalendar za 2018. godinu, učeći pri tome o likovnim tehnikama, godišnjim dobima, podjeli godine na mjesece i sl. Radionice su pažljivo osmišljene i atraktivne. Polaznici  se mogu na zanimljiv način uključiti i tako izraziti svoje sposobnosti. Razvija se i potiče timski rad, uspostavljanje dijaloga, aktivno slušanje i postavljanje pitanja, te razmjena iskustava.
Radovi će, prije odlaska u vrtić, biti izloženi na izložbi dviju umjetnica naziva Feelings čijem će otvorenju prisustvovati i mali umjetnici te će tako i njihovi radovi dobiti na vidljivosti čime se potiče i kreativno izražavanje kod djece, uvažava i stimulira njihov rad. Radionica i izložba će se održati 15. siječnja.
 IZLOŽBA FEELINGS
Mateja Rusak, mag. ed. i Ivana Stepan, mag. ed.
Projekt pod nazivom Feelings izradile su dvije kolegice, varaždinske umjetnice Mateja Rusak i Ivana Stepan, povezavši svoje radove u koncept o osjećajima, emocijama. Ovaj projekt spaja umjetnice sličnih interesa i tehnika kroz pojam koji nas navodi na razmišljanje, povezivanje, otvaranje, razgovor, promišljanje o vlastitim osjećajima, emocijama u različitim aspektima i situacijama u životu.
Zajednička tema spojila je ove umjetnice u u  mediju kojim se izražavaju - grafika, grafički objekti i kombinirana tehnika.
Mateja Rusak rođena je 1989. u Varaždinu gdje je završila osnovnu školu te srednju školu usmjerenja grafički dizajner. Godine 2013. diplomirala je na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci te stekla titulu magistra likovne pedagogije. Područje interesa su joj grafika, grafički dizajn te fotografija. Od 2014. radi kao nastavnica strukovnih predmeta likovne umjetnosti i dizajna u Srednjoj strukovnoj školi u Varaždinu. Živi i radi u Varaždinu. Izlagala je na brojnim samostalnim i skupnim izložbama u zemlji i inozemstvu. Dobitnica je brojnih nagrada i priznanja.
Ivana Stepan rođena je 1989. u Varaždinu.  Srednju školu usmjerenja grafički dizajner završila je u Varaždinu. Godine 2013. diplomirala je na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci te stekla titulu magistra likovne pedagogije. Od 2013. radi kao nastavnica strukovnih predmeta likovne umjetnosti i dizajna u Srednjoj strukovnoj školi u Varaždinu. Područje interesa su joj grafika, keramika te fotografija. Izlagala je na brojnim samostalnim i skupnim izložbama u zemlji i inozemstvu.
Druga aktivnost projekta je izložba mladog akademskog slikara Tomislava Šilipetra, naziva Kadrovi mentalnih slila.
KRATKI ŽIVOTOPIS
Tomislav Šilipetar je rođen u Zagrebu. Godine 2014. završava akademiju likovnih umjetnosti u Zagrebu u klasi Igora Rončevića- Slikarski odsjek. 2015. godine postaje član HDLU-a. Dobitnik je rektorove nagrade za izvrsnost 2013. godine. Slika i stvara većinom u akrilu, a teme variraju od samoće i izoliranosti do same ljudske egzistencije u društvu koje osuđuje. Preferira lazurnost, i liniju koje savršeno idu uz cjelokupnu zaokupljenost izlaska iz ' uboksiranosti' debelih nanosa akademizma. Godine 2016. Tomislav dobiva status samostalnog umjetnika. Izlagao je na brojnim skupnim i samostalnim  izložbama.
Kreativnom radionicom Crtanje po promatranju namijenjenoj starijim vrtićancima učit će se djecu osnovama slikarstva. Radionica i izložba održat će se 16. veljače.
Treća i četvrta aktivnost projekta su edukativni koncerti vrhunskih hrvatskih glazbenika. Prvi je   koncert puhačkog kvinteta Simply Brass koji će se održati 15. ožujka u 12,00 sati.
Kvintet će nastupiti u sastavu Tomica Rukljić, truba, Rudolf Homen, truba,  Hrvoje Pintarić, rog, Alan Bošnjak, trombon i Joe Kaplowitz, tuba.
Kvintet SIMPLY BRASS djeluje sedam godina tijekom kojih je održao niz zapaženih koncerata u inozemstvu i diljem Hrvatske. Program ansambla vrlo je raznovrstan. Sastoji se od izvornih djela suvremenih skladatelja te preradbi skladbi iz razdoblja baroka, klasike i romantizma, tradicionalnih crnačkih duhovnih pjesama, jazz skladbi i popularnih melodija. Ansambl je tijekom 2010. snimio nosač zvuka sa skladbama hrvatskih skladatelja u suradnji sa izdavačkom kućom Cantus. Potiče i hrvatsko glazbeno stvaralaštvo tako što naručuje od domaćih skladatelja nova djela za brass kvintet te ih kasnije i praizvodi. Najvažniji nastup kvintet je ostvario u listopadu 2011. koncertima na Julliard School of Music u New Yorku gdje je predstavio hrvatsku glazbu pisanu za brass kvintet i uz to praizveo skladbu Balkanika poznatog američkog skladatelja Erica Ewazena, posvećenu upravo ovom ansamblu. Skladba je kasnije i objavljena u izdanju ugledne američke izdavačke kuće The Theodore Presser Company. U pripremi je i novi nosač zvuka sa skladbama Erica Ewazena na kojem će se naći i skladba Balkanika, te novo djelo Komorni koncert za trombon i kvintet koji je imao svjetsku praizvedbu u Zagrebu. Simply brass ostvario je zapaženu suradnju sa Simfonijskim puhačkim orkestrom Oružanih snaga RH na koncertima u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog te je više puta nastupao na Velikogoričkom brass festivalu gdje je postao rezidencijalni ansambl. Surađuje s Koncertnom direkcijom Zagreb u ciklusu Glazbeni prsten, a od 2011. održava i samostalni ciklus koncerata u Maloj dvorani Vatroslav Lisinski. Uz kvintet redovito nastupaju renomirani domaći i strani glazbenici kao što su Allen Vizzutti, Jan Cober, James C. Lebens, Radovan Cavallin, Šimun Matišić, Mia Elezović i dr. Simply brass održava i edukativne koncerte u osnovnim školama gdje ansambl promovira glazbu za limene puhače i potiče interes djece i mladih za limene puhačke instrumente.

Tomica Rukljić diplomirao je trubu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Đ. Selaka. Dobitnik je Rektorove nagrade za postignute rezultate tijekom studija. Solist je Zagrebačke filharmonije. Surađuje sa Simfonijskim orkestrom HRT-a, Simfonijskim puhačkim orkestrom Oružanih snaga RH te drugim orkestrima u Hrvatskoj. Dugi niz godina bio je član grupa Cubismo i Soulfingers. Sada je član ansambla 7/8.

Rudolf Homen diplomirao je trubu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Kubičeka. Podučava trubu u Glazbenom učilištu Elly Bašić u Zagrebu te je dirigent Orkestra Hrvatskog Crvenog križa u Fužinama. Surađuje s orkestrom Opere HNK u Zagrebu, orkestrom Opere HNK I. pl. Zajc u Rijeci te Simfonijskim orkestrom HRT-a.

Hrvoje Pintarić diplomirao je rog na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Mateića, a usavršavao se na Muzičkoj akademiji u Pragu kod prof. Tylšara. Nekoliko godina bio je solo hornist Simfonijskog orkestra u Dubrovniku. Trenutno je hornist orkestra Opere HNK u Zagrebu.

Alan Bošnjak diplomirao je trombon na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a usavršavao se na Hochschule für Musik u Grazu. Sudionik je nekoliko međunarodnih trombonističkih natjecanja (Porcia, Geneva i dr.). Dugi niz godina bio je član grupe Cubismo. Trombonist je orkestra Opere HNK u Zagrebu.

Joe Kaplowitz završio je studij glasovira, tube i kompozicije na Youngstown State University 1995. godine. Redovito nastupa sa poznatim imenima američke blues i jazz scene. Godine 2006. seli u Hrvatsku gdje surađuje s brojnim glazbenicima te Big Bandom HRT-a i Kvartetom LeKAP. Piše aranžmane za autorske kompozicije supruge Lele Kaplowitz.

Drugi koncert u sklopu projekta je  još jedan„neklasični“ koncert klasične glazbe koji će izvesti kvartet Alisios Camerata koji čine vrhunski hrvatski glazbenici. Kvartet će nastupiti u sastavu Davorin Brozić, clarinet, Vlatka Pehljan violin/viola, Alja Mandić, cello i Mia Elezović, klavir. Koncert će se održati 24. svibnja u 12,00 sati.
Ovaj koncert je “neklasičan” jer će uz glazbenu dimenziju imati i edukativnu, naime glazbenici će tijekom izvedbe održati i edukativno predavanje na temu glazbe i instrumenata kojima se koriste.
Iako je komorna glazba u posljednje vrijeme putem okupljanja poput festivala Zagreb Kom te koncertnih ciklusa pojedinih komornih ansambala (uglavnom u Zagrebu) sve zastupljenija u glazbenim događanjima u Hrvatskoj,manje  sredine nisu, na žalost, prečesto u prilici svjedočiti izvedbama programa komorne glazbe ove razine. Dosadašnji uspjesi ansambla I profesionalni životopisi članova ansambla jamac su kvalitetne izvedbe vrhunskih djela komorne glazbe na pozornici novogradiškog Doma kulture.
O ANSAMBLU:
ALISIOS CAMERATA
Svirajući u raznim kombinacijama i ugošćujući u ansamblu svoje kolege instrumentaliste i pjevače Alisios camerata s jednakim veseljem i znatiželjom pristupa literaturi izvorno pisanoj za Messiaen ansambl kao i djelima koja sami adaptiraju. Odmah su prepoznati  i od  publike i od kritike, a privukli su pozornost i hrvatskih skladatelja svih generacija, koji su za njih pišu ili su napisali glazbena djela. Uz nastupe u Hrvatskoj, sastav je s velikim uspjehom gostovao u Austriji, na Cipru i u Japanu. Njihova izvedba Quatraina I. Torua Takemitsua uz Zagrebačku filharmoniju, na međunarodnome festivalu suvremene glazbe 2015., zagrebačkome  Muzičkom biennaleu, bila je ujedno prva izvedba toga djela u Hrvatskoj. Godine 2014. na Danima hrvatske glazbe u Opatiji praizveli su glazbena skladatelja srednje i mlađe generacije (Olja Jelaska, Ivan Josip Skender, Mladen Tarbuk, Viktorija Čop, Davor Bobić) pisana upravo za njih. U posljednjih 25 godina u Hrvatskoj nisu nastajala glazbena djela za ovakav sastav, ali od pojave Alisiosa nastalo ih je već nekoliko, što svjedoči o velikom zanimanju koje ovaj specifičan ansambl pobuđuje.
Davorin Brozić, solo-klarinetist Orkestra Opere zagrebačkoga Hrvatskoga narodnog kazališta i docent na Muzičkoj akademiji. Nakon završenoga studija na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, usavršavao se na klarinetu u New Yorku i Genevi, a kao dirigent u Sieni i Milanu. Svoju usmjerenost prema komornoj glazbi  ostvaruje u nekoliko vidova. Izvodeći djela klasičnoga repertoara nastupa s komornim sastavima u domovini i inozemstvu; sudjelovao je na Festivalu Carl Orff u Italiji i Heidelberger Frühling u Njemačkoj, a s moskovskim kvartetom Dominant održao je četiri koncerta u sklopu njihove hrvatske turneje. Na nekoliko posljednjih zagrebačkih Muzičkih biennalea nastupao je s kvartetom Berlinske filharmonije, i kao solist uz ansambl Zeitfluss iz Graza. Za diskografsku kuću Cantus snimio je nosač zvuka pod nazivom Spiritual Ruždjak s komornim djelima. Suosnivač je i realizator Festivala komorne glazbe Diapason u Hrvatskome glazbenom zavodu.
Vlatka Peljhan koncertna je majstorica Orkestra Opere Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu i profesorica komorne glazbe na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Na Visokoj školi za glazbu i ples u Rotterdamu stekla je magisterij violine i viole. Solistički je nastupala uz vodeće hrvatske orkestre. Pobjednica je Međunarodnoga violinističkog natjecanja Alfredo e Vanda  Marcosig u Italiji. Kao članica Zagrebačkog klavirskog trija osvojila je niz nagrada i priznanja u zemlji i inozemstvu te gostovala na međunarodnim festivalima komorne glazbe diljem Europe te u Izraelu. Bila je članica japanskoga Pacific Music Festival Orchestra, kanadskoga Symphony Orchestra Academy of the Pacific, Rotterdamskoga komornoga orkestra, Amsterdamskoga simfonijskog orkestra, Zagrebačkih solista i Simfonijskoga orkestra veronske Arene.
Mia Elezović diplomirala je glasovir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Zvjezdane Bašić, na Hochschule für Musik u Beču u klasi Hansa Petermandla te na Hochschule für Musik u Frankfurtu u klasi Herberta Seidela. Magistrirala je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Na poziv Japanske vlade odlazi na desetomjesečni studijski boravak u Kyoto (2004.). Sudjelovala je u brojnim majstorskim tečajevima i radionicama renomiranih profesora (S. Bishop-Kovacevich, E. Picht-Axenfeld, H. Nakamura, J. Perry, J.-F. Antonioli, J.O'Conor i dr.) i specijalizirala se u programu Contemporary Performance na Manhattan School of Music u New Yorku. Uspješno je nastupala na međunarodnim pijanističkim natjecanjima i primila različite nagrade za uspješno umjetničko djelovanje. Vrlo rano započinje međunarodnu koncertantnu aktivnost, a ističu se nastupi u Carnegie Hallu i Glasovirskom salonu Yamaha. Surađivala je s brojnim orkestrima i komornim sastavima u Europi, Japanu i Americi te umjetnicima i dirigentima (K. Ono, P. Dešpalj. P. Rophé, P. Škerjanc, Z. Srzić i dr.).Gošća je radijskih i TV programa u Hrvatskoj i Njemačkoj te domaćih i inozemnih glazbenih festivala. Kao pedagog djeluje na brojnim inozemnim glazbenim učilištima, a od studenog 2010. predaje na Conservatoire Royal de Liege u Belgiji, a od 2016. na Umjetničkoj akademiji u Osijeku.
U sklopu iduće aktivnosti projekta POUMAR organizira promociju knjige Hrvoja Zalara, Bljaksoni, tupsoni i drugi.
Također organiziramo i gostovanje vrlo poučne predstave Priča o Bogici ili nije sramota biti siromašan. Predstava je financirana sredstvima Ministarstva kulture, a ulaz za sve posjetitelje je besplatan.
Predstava Priča o Bogici ili nije sramota biti siromašan govori o velikom, a zanemarenom problemu u odgoju. Agresivna propaganda modne industrije uvjerila je djecu da odjeća čini čovjeka, a općenito tretiranje životnih vrijednosti u medijima nameće nam spoznaju da onaj koji dobro ne zarađuje ili je nesposoban, ili je glup ili je na neki drugi način sumnjiv. U našem društvu bogati su „uglednici“ bez obzira kako su taj novac stekli. Ova predstava pokušava uputiti i naučiti djecu da je vrijednost i smisao ljudskog postojanja ipak u nečem drugom i da postoje neke stvari koje se ne mogu kupiti novcem. Nažalost, „socijalna diskriminacija“ je prisutna u svim sredinama. Mi želimo učiti djecu da prihvaćaju „drugačije“ i onda kad to „drugačiji“ ne znači ništa drugo doli da to dijete nema skupe igračke, tenisice, ili mobitele.
Priča o Bogici ili nije sramota biti siromašan govori o dvije djevojčice vrlo različitog imovinskog statusa. Dok jedna dobije što god zaželi druga mora svoje igračke i igre smišljati sama. Upravo u tom smišljanju igre, izradi lutaka od voća i povrća, veselju mašte, leži radost djetinjstva. Brzo zadovoljavanje svake želje bogate djevojčice dovodi do dosade i emocionalne praznine i ravnodušnosti.
Tom fabulom želimo uputiti djecu da se  veselje i radost igre ne može kupiti novcem i da igru treba pronalaziti svuda oko sebe.
Predstava je namijenjena djeci od 4 do 12 godina. Autor teksta i režija je Hrvoje Zalar, a u predstavi glume: Anja Đurinović / Selma Mehić, Lukrecija Tudor, Hrvoje Zalar.
Predstavljnje knjige i predstava će se održati 26. ožujka.
Iduće aktivnosti  projekta Vatromet kulture obuhvaćaju edukativno - kreativnu dramsku radionicu za djecu koja će rezultirati predstavom.
Dramske radionice za djecu i mlade zamišljene su kao prostor gdje se polaznici okupljaju kako bi na kreativan način proveli slobodno vrijeme. Metode koje se koriste na radionicama su: dramske igre i vježbe, glumačke, fizičke i glasovne vježbe te razne improvizacije prilagođene dobnoj strukturi polaznika.
Primjereno svojoj dobi i iskustvu, kroz igre i vježbe radi se na govornim i tjelesnim sposobnostima, komunikacijskim vještinama i izražajnosti. Na radionicama se velika pažnja pridodaje scenskom pokretu i kretanju kroz prostor. Kroz ovakav rad polaznici osvještavaju vlastito tijelo, razvijaju osjećaj zajedništva te sposobnost vizualizacije svog položaja u grupi. Igranjem različitih uloga kroz dramske igre, vježbe i improvizacije, u sklopu individualnog i timskog rada, razvija se socijalna osviještenost, potiče se samorazvijanje i samopouzdanje.
Kroz improvizacije na temu Moja baka namjerava se stvoriti materijal od kojeg će se izgraditi kratka predstava, bazirana na sjećanjima pojedinaca na svoju baku, odnosno na asocijacijama na rano djetinjstvo. Predstava nastaje interaktivnim procesom, suradnjom članova i voditeljice. Polaznici su aktivni u iznošenju ideja, kritika i raspravama te sudjeluju u projektu kao izvođači i autori.
Krajnji proizvod radionica je  predstava koju izvode polaznici, a čija će se izvedba  u više navrata održati u Domu kulture (premijera će biti u sklopu naše hvaljene manifestacije Smotra stvaralaštva djece i mladih).
Ciljani korisnici radionica su djeca nižih razreda osnovne škole. Voditeljica radionice bit će  mr. sc. Nikica Viličić.
Ciljevi radionice su  uključivanje djece i mladih u program dramskog sadržaja i razvoj publike, povećanje vidljivosti stvaralaštva djece i mladih, kreativno provođenje slobodnog vremena. Kroz ovakav rad polaznici osvještavaju vlastito tijelo, razvijaju osjećaj zajedništva te sposobnost vizualizacije svog položaja u grupi. Igranjem različitih uloga kroz dramske igre, vježbe i improvizacije, u sklopu individualnog i timskog rada, razvija se socijalna osviještenost, potiče se samorazvijanje i samopouzdanje.
Radionice će se održati tijekom ožujka i travnja, a predstava će biti izvedena na manifestaciji Smotra stvaralaštva djece i mladih u svibnju.
Održavanje dramskih radionica omogućilo nam je Ministarstvo kulture RH.
Programi projekta Vatromet kulture  uvelike pridonose razvoju i edukaciji publike, odnosno omogućivanju konzumacije vrijednog umjetničkog sadržaja širem krugu publike, posebno djece i mladih.
Projektom se planira u 6 mjeseci obuhvatiti oko 1200 djece i mladih.